پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی
۱۴۰۳-۰۶-۱۵

 دوره آموزشی «محفل رضوان» برگزار می‌شود

 مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی محفل، یک دوره آموزشی با عنوان «محفل رضوان» برگزار می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی سینایی، مسئول مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این باره توضیح داد: محتوای دوره آموزشی «محفل رضوان» را موضوعات و مواردی همچون آموزه‌های قرآنی و معارف رضوی در حوزه‌های اعتقادی، تربیتی، آموزشی، احکام و سیره ائمه اطهار (ع) تشکیل می‌دهد.
وی همچنین با اشاره به مدرسان این دوره گفت: استادان برجسته کشوری همچون حجج‌الاسلام و المسلمین علوی تهرانی، مؤمنی، خلج و صالحی، دکتر عزیزی، دکتر رجبی دوانی و دکتر ابوالقاسمی در این دوره به ارائه سرفصل‌های آموزشی خواهند پرداخت.
مسئول مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی یادآور شد: این دوره به دو صورت مجازی و آفلاین برگزار خواهد شد. ثبت‌نام نیز از ۱۰ شهریور آغاز شده و آغاز دوره، شنبه ۱۷ شهریور خواهد بود، همچنین آزمون پایان دوره نیز ۷ مهر برگزار می‌شود.
مسئول مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام کرد: علاقه‌مندان جهت آگاهی بیشتر از این دوره با شماره‌تلفن همراه ۰۹۳۶۹۲۳۹۲۲۴ (ساعت ۸ تا ۱۴) تماس حاصل کنند.
شایان‌ذکر است، ثبت‌نام در دوره «محفل رضوان» از طریق سامانه جدید مرکز معرفت و مهارت به نشانی Maharat.Razavi.AC.ir انجام می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی