پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۱۶

ارائه 18 هزار و 905 خدمت فرهنگی مجازی و دیجیتال به زائران در جوار حرم رضوی

به‌مناسبت بزرگداشت ایام پایانی ماه صفر و به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، 18 هزار و 905 خدمت مجازی و دیجیتال به زائران و مجاوران، از 10 تا 14 شهریورماه، در نمایشگاه فرهنگی «گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع)» در جوار حرم مطهر رضوی ارائه شد. 

به گزارش آستان‌نیوز، علی ضرابی، معاون برنامه‌ریزی و فضای مجازی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی دراین‌خصوص اظهار کرد: این معاونت با ارائه خدمات گوناگون فضای مجازی از 10 شهریورماه 1403، در محل غرفه این سازمان در نمایشگاه فرهنگی آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر در پیاده‌راه آیت‌الله واعظ طبسی(ره) مشهدمقدس، پذیرای دلدادگان امام هشتم (ع) در گروه‌های سنی مختلف است. 
وی با اشاره به این که خدمات معاونت در این نمایشگاه فرهنگی در جوار حرم رضوی همچنان تا 16 شهریورماه ادامه دارد، گفت: برنامه «عکس یادگاری» با محوریت عکسبرداری دیجیتال از زائران با تصویر ضریح جدید حرم مطهر با ارائه 4 هزار خدمت، بیشترین ارائه خدمت را در بین برنامه‌های دیجیتال این سازمان در ایام پایانی صفر ،به خود اختصاص داد. 
ضرابی افزود: برنامه «کنکاش در موزه» نیز با محوریت دیدن آثار تمدنی با استفاده از عینک واقعیت مجازی با ارائه 3 هزار و 455 خدمت و برنامه «خاطره‌سازی با حرم مطهر» با محوریت عکسبرداری دیجیتال از زائران در مقابل پرده سبز و تدوین آن مقابل تصویر ضریح قدیمی حرم مطهر با ارائه 3 هزار و 150 خدمت، از دیگر برنامه‌های پرمخاطب حوزه دیجیتال این سازمان بود. 
وی بیان کرد: همچنین برنامه‌های «جورچین آفتاب هشتم» با محوریت مسابقه پازل از آثار موزه‌ای با ارائه یک هزارو۴۵۰ خدمت و «راهنمای هوشمند(آی‌بیکن)» با ارائه یک هزار و۱۵۰ خدمت، پذیرای دوستداران موزه دیجیتال در این نمایشگاه فرهنگی بود. 
معاون برنامه‌ریزی و فضای مجازی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ادامه داد: در میز خدمت کتابخانه دیجیتال رضوی که با هدف معرفی خدمات آن و عضویت اهل علم و پژوهش در این کتابخانه، دایر شده بود، در مجموع 5 هزار و 700 خدمت ارائه شد. 
وی تصریح کرد: علاوه‌بر ارائه 18 و 905 خدمت متنوع فضای مجازی در 5 روز پایانی ماه صفر در بخش‌های مختلف غرفه سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در این نمایشگاه، در این مدت، فراخوان شبکه‌های اجتماعی کتابخانه و موزه دیجیتال رضوی نیز برای 11 هزار و 560 نفر ارسال شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی