پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۶

بازدید 27 هزار و 300 نفر از موزه‌های آستان قدس رضوی در دهه آخر صفر

رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی از بازدید 27 هزار و 300 زائر و مجاور از موزه‌های این آستان مقدس در دهه آخر ماه صفر خبر داد که از این تعداد، بیش از 700 نفر از کشورهای خارجی بودند. 

به گزارش آستان‌نیوز، عبدالحسین ملک‌جعفریان با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موزه مرکزی و موزه تخصصی فرش آستان قدس رضوی 25 هزار بازدیدکننده، موزه قرآن و نفایس این آستان مقدس 1800 بازدیدکننده و همچنین موزه مردم‌شناسی 500 بازدیدکننده، از 4 تا 14 شهریورماه 1403، هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر، داشته است.
وی ادامه داد: بیشترین آمار بازدیدکننده موزه‌های آستان قدس رضوی در دهه آخر ماه صفر نیز مربوط به شب شهادت امام رضا (ع) بوده است به‌طوری‌که 4 هزار و 800 نفر، از موزه‌ها بازدید کرده‌اند. 
ملک‌جعفریان خاطرنشان کرد: از بازدیدکنندگان ویژه موزه‌ها در ایام پایانی ماه صفر نیز می‌توان به مهران برخورداری، 
نایب قهرمان المپیک 2024 پاریس در رشته تکواندو و همچنین آرین سلیمی، قهرمان  المپیک در رشته تکواندو، اشاره کرد.
گفتنی است، موزه‌های آستان قدس رضوی با گنجینه‌هایی متنوع اعم از آثار تاریخی و انواع هنرها و صنایع‌دستی، یکی از بزرگترین و غنی‌ترین مجموعه‌های موزه‌ای در ایران محسوب می‌شود که علاقه‌مندان بسیاری در ایام مختلف سال از آن، بازدید می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی