پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۶

استقبال زائران از خدمات کتابخانه رضوی در ایام پایانی صفر در نمایشگاه «گذر نور»

خدمات متنوع معاونت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر در نمایشگاه «گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع)» در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع)، مورد استقبال زائران و مجاوران قرار گرفت. 

به گزارش آستان‌نیوز، حسین خسروی، معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی دراین‌خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت این معاونت، خدمات متنوعی اعم از برپایی «کافه کتاب رضوی» و «میز خدمت» به ارادتمندان فرهنگ‌دوست حضرت رضا (ع)، از 10 تا 14 شهریورماه 1403، در نمایشگاه فرهنگی این آستان مقدس در پیاده‌راه آیت‌الله واعظ طبسی(ره) مشهد، ارائه شد. 
وی با اشاره به اینکه در دو روز نخست ماه ربیع‌الاول نیز همچنان ارائه این خدمات ادامه دارد، گفت: برنامه‌های گوناگون کافه کتاب رضوی در این مدت، 15 هزار و 500 مخاطب در گروه‌های مختلف سنی، اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال داشت. 
خسروی با اشاره به این که به‌طور میانگین، روزانه 2 هزار و 500 نفر از خدمات کتابخانه‌ای میز خدمت این سازمان در نمایشگاه گذر نور بهره‌مند شدند، افزود: به‌طور مثال، 88 نفر اطلاعات مربوط به چگونگی اهدای منابع خود به سازمان را کسب کرده و 520 نفر نیز نشانی و مشخصات خود را به کارشناسان کتابخانه ارائه کردند تا مراحل دریافت منابع اهدایی آنان، پیگیری شود. 
وی گفت: زائران از طریق این میز خدمت با چگونگی عضویت اینترنتی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نیز آشنا شدند، چنان‌که 225 نفر، در پنج روز پایانی ماه صفر، به‌صورت رایگان، عضو این کتابخانه شدند.  
معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی ، خاطرنشان کرد: اهل علم و پژوهش تا یکم مهرماه سال جاری با مراجعه به وب‌سایت این سازمان به نشانی: library.razavi.irمی‌توانند به‌صورت رایگان به عضویت کتابخانه مرکزی این آستان مقدس درآیند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی