پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ایام دهه پایانی ماه صفر انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۱۶

استقرار و خدمت‌رسانی نیروهای امداد جاده‌ای کشور در محورهای مواصلاتی به شهر مشهد

مدیر بازرسی امداد جاده‌ای کشور گفت: با استقرار نیروهای امداد جاده‌ای کشور در محورهای مواصلاتی به شهر مشهد، خدمات جاده‌ای به زائران پیاده امام رضا در روزهای پایانی ماه صفر ارائه شد.

محمد جواد قلی پور در گفت‌وگو با آستان‌نیوز، به جزئیات این خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام شهادت علی بن موسی الرضا(ع) همه ساله شاهد تشرف حجم بالایی از مسافران و زائران به شهر مشهدالرضا (ع) هستیم از همین رو امسال نیز همانند سالهای گذشته به منظور حفظ امنیت و سلامت زائران خدمات ارزشمندی در حوزه امداد جاده‌ای لحاظ شد.
وی به استقرار پایگاه‌های اصلی در مبادی ورودی و خروجی استان از جمله محور نیشابور و چناران اشاره کرد و گفت: در این مبادی خدمات ارزنده‌ای به زائران بویژه زائران پیاده حضرت رضا(ع) ارائه شد.
وی افزود: خودروهای امدادرسان در این ایام، زائران پیاده در محورهای مواصلاتی به شهر مشهد را به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی جاده‌ای مشایعت و همراهی کردند و همچنین نقاط حادثه خیز این استان را شناسایی و خودروهای امدان رسان به این نقاط اعزام و مستقر شدند.
قلی‌پور همچنین با اشاره به اینکه تعدادی خودرو از استانهای همجوار همچون مازندان، البرز و گلستان به عنوان کمکی به استان خراسان اعزام شد، گفت: این خودروها در محورهای یاد شده فعال و پوشش‌دهی جاده‌ها را بر عهده داشتند.
وی خاطر نشان کرد: مرکز فرماندهی و کنترل امداد جاده‌ای کشور در ایام دهه پایانی صفر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی بوده تا در صورت نیاز، نیروهای امداد خودرو به استان خراسان رضوی اعزام شوند.
مدیر بازرسی امداد جاده‌ای کشور، ادامه داد: پایگاه‌ها و خودروهای امدادرسان در 4 نقطه ورودی حرم مطهر رضوی مستقر و خدمت‌رسانی ‌ به زائران را بر عهده داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین همکاران ما در سامانه ملی ۱۵۹۳ در طول این ایام، پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات زائران در حوزه امداد جاده ای بوده اند و زائران عزیز را برای بهره‌مندی بهتر از خدمات جاده ای راهنمایی کرده اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی