پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۲

حرکت قافله عزاداری خادمیاران در شهادت امام‌رضا(ع)

معاون خادمیاری مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان از حرکت قافله عزاداری خادمیاران رضوی در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان خبر داد.

سید محمد حسین امامی در گفتگو با آستان نیوز، با اشاره به برنامه‌های کانون‌های خدمت‌رضوی استان اصفهان در شهرستان اصفهان اظهار کرد: سه شب محفل عزاداری و به تصویر کشیدن و آشنا کردن مردم با آیین‌ها و سبک‌های عزاداری مختلف در استان اصفهان برگزار می‌شود.
معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان تصریح کرد: این برنامه با اجرای مجری توانمند برنامه‌های مذهبی کشور نجم‌الدین شریعتی از تاریخ ۱۱ شهریور در مجموعه باغ نور اصفهان آغاز شده و یک شب دیگر از آن باقی مانده است.
وی اضافه کرد: در حاشیه این مراسم غرفه‌های متعدد خدمت‌رسانی توسط خادمیاران رضوی در حال برگزاری است.
امامی برنامه محوری و ویژه روز شهادت حضرت امام رضا(ع) را حرکت قافله عزاداری بیان و اضافه کرد: رأس ساعت ۱۶ از میدان فيض به سمت گلستان شهدای اصفهان غافله عزاداری خادمیاران حرکت کرده و در ادامه اجتماع عزاداران رضوی در سالن اجتماعات گلستان شهدا برپا می‌شود.
وی با دعوت از آحاد مردم ولایت‌مدار اصفهان برای شرکت در این مراسم عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امین‌نیا از مشهد مقدس و عزاداری با نوای حاج محمد یزدخواستی برگزار می‌شود و با اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت امین الله به پایان خواهد رسید.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی