پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۳

خدمات خادمیاران رضوی استان فارس به زائرین امام رضا(ع) در شیراز و مشهد

خادمیاران رضوی در شیراز، در مسیرهای حرکت کاروان‌های زیارتی امام رضا(ع) در سطح استان فارس و مسیرهای منتهی به مشهد مقدس طی روزهای گذشته با برپایی موکب با پذیرایی از جاماندگان زائرین امام رضا(ع) جلوه‌هایی بدیع از عشق و ارادت رضوی را خلق کردند.

به گزارش آستان نیوز از فارس، برپایی موکب‌ها در این مسیرها از شب 28 صفر آغاز شده و این خدمت‌رسانی حال و هوایی دیگر دارد. خادمیاران با پرچم امام رضا(ع) در سفینه النجاه شیراز نیز که در محل پیاده راه سلامت و ایستگاه مترو شاهد شیراز توسط خادمان مسجد امام صادق (ع) ساخته شده، حضور دارند و حال و هوای امام رضایی در این محل ایجاد کردند.
همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) با اجرای ویژه برنامه‌های خاص با حضور خادمیاران، پذیرایی از جاماندگان زیارت امام رئوف در شیراز ادامه دارد و همچنین فردا شب در شام شهادت امام رضا‌(ع) این برنامه‌ها در همین مکان به اوج خواهد رسید.
در این موکب‌ها، ضمن قرائت صلوات خاصه و مداحی‌ امام رضایی، وعاظ به ذکر بیان اخلاق و رفتار امام رضایی و مصیبت آن امام رئوف می پردازند.
موکب حضرت زهرا(س) به عنوان یکی از موکب‌های استان فارس در مشهد نیز با پذیرایی از زائران آقا امام رضا(ع) تا پایان شام شهادت امام رئوف خدمات‌رسانی خواهند کرد.
این موکب با ظرفیت پذیرایی از یک هزار نفر خواهر و برادر، خدمات پذیرایی روزانه، صبحانه، ناهار و شام به زائرین ارائه می‌دهد و امکانات پذیرایی را با همکاری کانون‌های خدمت رضوی استان فارس، خودیاری و مشارکت شهروندان شهرستان فسا با عنوان تکیه حضرت زهرا(س) از این شهرستان تهیه و به مشهد انتقال و خدمات داده می‌شود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی