پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

آئین سوگواری شهادت حضرت امام رضا(ع) در شهرکرد برگزار شد

با حضور خادمیاران و مردم ولایت‌مدار استان چهار محال وبختیاری، آیین سوگواری در امامزادگان حلیمه و حکیمه (س) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال وبختیاری، در آخرین روز ماه صفر و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان دستههای سینهزنی و زنجیرزنی در سالروز شهادت امام هشتم به عزاداری پرداختند. همچنین در مرکز استان نیز آیین سوگواری امام مهربانیها، خادمیاران و مردم ولایتمدار استان با تجمع در مقابل حرم امامزادگان حلیمه و حکیمه (س) به ذکر مصیبت و با اقامه زیارت امین الله به سوگواری در غم امام رئوف پرداختند.
این مراسم از ساعت ۶ صبح با سخنرانی و مداحی در محل مصلی امام خمینی (ره) به دعوت امام جمعه محترم شهرکرد برگزار و پس از مراسم، پیادهروی از مصلی به طرف محل امامزادگان حرکت و تجمع کردند.
این مراسم با سخنرانی، مداحی و زیارت امین الله اجرا شد و عزاداران در موکب خادمیاران کانون بانوان و خانواده با چای و دمنوش پذیرایی شدند.
کانون کتاب و کتابخوانی استان نیز با برپایی موکب کتاب، نسبت به معرفی کتاب رضوی و نقاشی رضوی برای کودکان اقدام کردند و در پایان نیز توسط کانون محلهای مسجد ابوافضل(ع) تعداد 2000 پرس غذای متبرک میان عزادارن تقسیم شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی