پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

مراسم عزاداری و خطبه‌خوانی شب شهادت امام رضا(ع) در اهواز برگزار شد

مراسم عزاداری و خطبه‌خوانی شب شهادت حضرت امام رضا(ع) در آخرین شب ماه صفر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، حجت السلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد مدیر کانون‌های خدمت رضوی خوزستان گفت: خادمیاران رضوی استان خوزستان، در شب سی‌ام ماه صفر، مصادف با شب شهادت امام هشتم شیعیان، مراسم عزاداری و خطبه‌خوانی برگزار کردند.  
وی افزود: این مراسم باشکوه که مزین به بیرق امام رضا(ع) بود، با حضور حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌ فرد نماینده معزز ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، خادمیاران و یاوران رضوی و جمع زیادی از مردم ولایتمدار و محب اهل‌بیت(ع) شهر اهواز، در محل حسینیه ثارالله(ع) این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد، اظهار کرد: این مراسم با قرائت زیارت امین الله و خطبه‌خوانی آغاز و در ادامه ضمن قرائت صلوات خاصه، حجت‌الاسلام محتسبی به ایراد سخنرانی در رابطه با بندگی خداوند، عبد خدا شدن و اخلاص در عمل برای رسیدن به بالاترین مقام، که همانا مقام رضای حق تعالی است، پرداخت.
به گفته حجت السلام علی‌نژاد، مراسم خطبه‌خوانی به رسم دیرین خادمان آستان قدس رضوی، با در دست گرفتن شمعدان‌های سنتی توسط خادمیاران رضوی اهواز انجام شد.
گفتنی است پس از مراسم خطبه‌خوانی، خادمیاران و یاوران رضوی همراه با عموم مردم ولایت‌مدار اهواز به حرکت دسته عزاداری و سینه‌زنی در مرکز شهر اهواز پرداختند.
 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی