پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

خدمت‌رسانی خادمیاران ارزوئیه به زائرین و ‌مجاورین حرم مطهر رضوی

همزمان با دهه پایانی صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه با افتتاح موکب در مشهد مقدس به زائران پیاده در سالروز شهادت امام رضا(ع) خدمت رسانی کردند‌.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین بهنام صالحی دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه گفت: در ایام دهه پایانی صفر و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همت خادمیاران کانونهای خدمت رضوی شهرستان، موکب رضوی برای خدمترسانی به زائران پیاده رضوی در مشهد مقدس برپا شد که توزیع صبحانه و میان وعده از فعالیت خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه  به زائران حرم مطهر رضوی در این موکب بود.
وی ادامه داد: همچنین در سالروز شهادت امام رضا(ع) خادمیاران رضوی، با برپایی موکب رضوی میزبان و پذیرایی شربت، چایی، بیسکویت و رطب و توزیع نمک تبرکی، و رونمایی از پرچم مرقد مطهر رضوی برای خدمت رسانی به زائران در صحن امامزاده پیرغیب (ع) بودند.
صالحی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی، روضهخوانی و مداحی از دیگر فعالیتهای خادمیاران رضوی در سالروز شهادت امام مهربانیها بود و هزینه اقتصادی اقدامات انجام شده توسط خادمیاران رضوی تامین شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی