پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۷

۵ آمبولانس پیشرفته، اهدایی نذورات آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

با مساعدت نذورات آستان قدس رضوی، ۵ دستگاه آمبولانس پیشرفته برای خدمت‌رسانی به زائران دارالشفاء امام رضا(ع) اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز، علیرضا اسماعیل‌زاده، مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی، با اشاره به اینکه دارالشفاء امام رضا (ع)، به عنوان یکی از مراکز درمانی مهم و مورد توجه زائران و مجاوران، از حمایت ویژه تولیت آستان قدس رضوی برخوردار است، عنوان کرد: به منظور خدمت‌رسانی شایسته به زائران حضرت رضا(ع) و افزایش کیفیت و سرعت خدمات درمانی، ۵ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امدادی دارالشفاء امام رضا(ع) اهدا شد. 
وی بیان کرد: از این تعداد، ۳ دستگاه آمبولانس تیپ B جدید به ناوگان اضافه شد و ۲ دستگاه نیز پس از ارتقاء، به تیپ B تبدیل شده‌ است.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: آمبولانس‌های تیپ B با تجهیزات پیشرفته و مخصوص بیمارانی طراحی شده‌اند که نیاز به مراقبت‌های فوری و ویژه دارند. این آمبولانس‌ها مجهز به دستگاه‌های شوک DC، پمپ سرم و سرنگ، ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) و در صورت نیاز، دستگاه AED هستند.
مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی اصافه کرد: این آمبولانس‌ها که به دلیل سطح بالای تجهیزاتشان، گاهی به عنوان آی.سی.یو‌های متحرک شناخته می‌شوند، امکان رصد دقیق و لحظه به لحظه وضعیت جسمانی بیماران را فراهم می‌کنند.
وی افزود: 3 دستگاه از این آمبولانس‌ها در داخل حریم حرم مطهر و ۲ دستگاه در مقابل دارالشفاء مستقر شده‌اند تا در مواقع اضطراری، بیماران را به سرعت و بدون هیچ‌گونه مشکلی به بیمارستان‌های مرتبط منتقل کنند. این اقدام به‌ویژه برای بیمارانی که نیاز به احیاء قلبی-ریوی دارند، بسیار حائز اهمیت است.
مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: این اقدام، گامی مهم در جهت بهبود خدمات بهداشتی و درمانی زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) به شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی