پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۸

کتاب «سه گفتار درباره هنر ایرانی» در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی می‌شود

کتاب «سه گفتار درباره هنر ایرانی» در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران، رونمایی می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، آیین رونمایی این کتاب با همکاری انتشارات «ندای سینا» و با حضور خالقان اثر، دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰، در سالن جلسات کتابخانه و موزه ملی ملک در پایتخت، برگزار می‌شود. 
کتاب سه گفتار درباره هنر ایرانی، حاصل گفت‌وگو با استادان سرشناس حوزه هنر و روان‌شناسی است. این اثر به کوشش سایه داورزنی، نگاشته شده و از سوی انتشارات ندای سینا، روانه بازار نشر شده است.
محتوای این کتاب دربردارنده گفت‌وگو با جلیل جوکار، حمید قلیچ‌خانی و معین کمالی است که این استادان در آن به بیان دیدگاه‌‌های خود درباره تاریخ و فلسفه ایرانی، پرداخته‌اند.
لازم به ذکر است، کتابخانه و موزه ملی ملک توسط حاج حسین آقا ملک در سال 1316 شمسی بر حرم مطهر رضوی وقف شده است و در حال حاضر به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» پذیرای اهل هنر و تاریخ است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی