پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی  انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۱۸

رونمایی از کتاب «شهید سید ابراهیم رئیسی» ویژه کودکان و نوجوانان 

به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتاب «شهید سید ابراهیم رئیسی، از ولادت تا شهادت» ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی حرم مطهر حضرت رضا (ع)، رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز، این مراسم رونمایی با حضور نویسنده اثر و خانواده وی و همچنین جمعی از کارشناسان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، یکشنبه، 18 شهریورماه، در کتابخانه مرکزی این آستان مقدس برگزار شد. 
کتاب «شهید سید ابراهیم رئیسی، از ولادت تا شهادت»، توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهر خوش، از نويسندگان حوزه كودك و همچنین معارف اسلامي نوشته و از سوی انتشارات «استقامت» قم، در 44 صفحه و شمارگان 1000 نسخه، در قطع پالتویی، منتشر شده است. 
 

معرفی منتخبی از آثار نویسنده

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهر خوش (ساروی) در این مراسم، ضمن معرفی خود و چگونگی ورودش به عرصه نویسندگی، اظهار کرد: تا کنون 84 کتاب در موضوعات مختلف همچون ائمه اطهار (ع)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حجاب و...، در قالب‌های جذاب همراه با شعر و احکام نوشته است. 
وی با تأکید بر ارادت خاص خود به شهیدان سلیمانی و رئیسی، گفت: دلم می‌خواست برای سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید کشورم نیز کتاب بنویسم، حس می‌کردم دِینی به وی بدهکار هستم.  چند روز پس از مراسم تشییع این شهید، از طرف نشر استقامت قم به من پیشنهاد نوشتن این کتاب داده شد و همان جا، سجده شکر کردم. 
خوش، با بیان فرازوفرودهایی که در تألیف و چاپ کتاب شهید سید ابراهیم رئیسی تجربه کرده بود، افزود: از انتشار هیچ‌کدام از آثارم به‌اندازه چاپ این کتاب، خوشحال و ذوق‌زده نشدم.  
وی در ادامه، به معرفی منتخبی از آثارش به‌ویژه کتاب‌هایی با محوریت امام هشتم (ع) همچون کتاب «امام رضا (ع)، از ولادت تا شهادت در کتاب عیون اخبار الرضا(ع) »، در قالب گفت‌وگو با شیخ صدوق و کتاب «قبله هفتم» در قالب پرسش‌های مخاطبان و پاسخ‌های امام رضا (ع)، پرداخت. 
این نویسنده با اشاره به این که مجموعه‌ای از کتاب‌های خود را به کتابخانه حرم مطهر رضوی اهدا کرده است، گفت: توفیق نصیبم شد که این کتاب‌ها در کتابخانه حرم مطهر، در دسترس اهل مطالعه قرار می‌گیرد. 
گفتنی است، خوانش بخشی از کتاب شهید سید ابراهیم رئیسی و همچنین پاسخ به پرسش‌های حاضران توسط نویسنده اثر، بخش‌های دیگری از این مراسم رونمایی بود و در محل برگزاری این مراسم نیز، منتخبی از آثار اهدایی این طلبه اهل ساری، به نمایش گذاشته شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی