پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۸

کسب رتبه تک‌رقمی کنکور توسط عضو كتابخانه مجتمع فرهنگي امام رضا (ع) سبزوار

عضو كتابخانه مجتمع فرهنگي امام رضا (ع) شهرستان سبزوار موفق به کسب رتبه 9 در رشته علوم‌تجربی در کنکور سراسری سال جاری شد. 

به گزارش آستان نیوز، محمدامین دولت‌آبادي، به‌عنوان یکی از اعضای پرتلاش كتابخانه مجتمع فرهنگي امام رضا (ع) سبزوار، مدت 6 سال است که از خدمات متنوع این کتابخانه استفاده می‌کند. 
از جمله خدمات مجتمع فرهنگي و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار به کنکوری‌ها می‌توان به برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله جلسات مشاوره حضوری و همایش گروهی رفع استرس کنکور، با همکاری کانون خدمت مشاوره و روان‌شناسی شهرستان، اشاره کرد. 
همچنین این مجتمع فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه خود توانسته محیطی آرام و مناسب برای اهل علم و پژوهش از جمله دانش‌آموزان، فراهم کند. این کتابخانه در حوزه خدمات قرائت‌خانه نیز امکان‌پذیرش 220 نفر را دارد که عمده مراجعان آن را کنکوری‌های شهر تشکیل می‌دهند.  
کتابخانه امام رضا (ع)، از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های سبزوار به شمار می‌آید که دانش‌آموزان و دانشجویان این شهرستان از محیط آرام و خدمات آن برای شرکت در آزمون‌های مختلف استفاده می‌کنند و توانسته‌اند رتبه‌های برتر را نیز، کسب کنند. 
لازم به ذکر است، مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در دی‌ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و خدمات مطالعاتی و فرهنگی متنوعی در طول سال به اعضا و مراجعان خود ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی