پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۵

پذیرایی خادمیاران رضوی اراک از عزاداران در شام شهادت امام رضا (ع)

مدیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای طرح جامع «هر خانه یک آشپزخانه حضرتی» در شب اول ماه ربیع الاول و متبرک شدن سفره برخی مردم شهر خبر داد.

به گزارش استان نیوز از مرکزی، محمد بخشی ضمن عرض تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: طرح هر خانه یک آشپزخانه حضرتی از یک هفته قبل در بین خادمیاران رضوی اراک مطرح شد.  
وی گفت: برای اجرای این طرح ظرف برنج و خورشت به همراه نمک تبرکی در اختیار داوطلبان پخت غذای تبرکی قرار گرفت و برخی کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای، محور تجمیع غذای پخت شده در محل شدند و مسئولت انتقال آن به حسینیه امام رضا(ع) را برعهده گرفتند.
بخشی اذعان کرد: بر اساس آمار نهایی، فیش غذاهای تبرکی چاپ شد و خادمیاران رضوی فیش‌های دعوتنامه را درب منازل و بین مغازه‌داران شهر توزیع کردند.
وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ تا ۱۹ غذاهای طبخ شده به صورت منظم در حسینیه توسط برخی خادمیاران رضوی تحویل گرفته شد و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا دعوت شدگان سفره کرامت رضوی به صورت منظم پذیرایی شدند و 2 هزار و800 پرس غذای با کیفیت و متبرک بدین صورت توزیع شد.
وی با بیان اینکه بیش از 1000 نفر از اقشار مختلف مردم با حضور در فضای حیات دبیرخانه کانون‌ها و حسینیه امام رضا (ع) با فضاسازی انجام شده و نوای صوت طراحی شده در شام شهادت امام رضا (ع)، حال و هوای امام رضایی گرفتند و با شربت و تحویل غذا با کرامت پذیرایی و بدرقه شدند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی