پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۶-۱۹

 اولین خروج موفق از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر با رشد سه برابری سرمایه‌گذاری اولیه

 در نشستی با حضور احسان سابقی نیا، مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی و مهدی رفیعی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پرواز سیمرغ سها، قرارداد خروج از مشارکت بین این دو شرکت امضا شد.

احسان سابقی نیا، در خصوص سرمایه‌گذاری بر روی شرکت دانش‌بنیان پرواز سیمرغ سها اظهار داشت: شرکت سیمرغ سها اولین شرکت از بین ۱۰ شرکتی است که تاکنون سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و در حال حاضر پس از ۳ سال و نیم این شرکت به بلوغ رسیده و از آن خارج شدیم.
وی افزود: باتوجه‌به اولویت فروش سهام صنایع پیشرفته در هر شرکتی به بنیان‌گذاران آن شرکت، در این شرکت نیز سهام به آقای رفیعی، بنیان‌گذار شرکت واگذار شد.
 مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی با اشاره به رشد سه برابری سرمایه‌گذاری اولیه صنایع پیشرفته رضوی در این شرکت و توانمند شدن بنیان‌گذار آن به‌گونه‌ای که قادر به خرید سهام صنایع پیشرفته رضوی شده است را نشان از یک مشارکت موفق برای طرفین قلمداد نمود.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پرواز سیمرغ سها نیز با اشاره به مزیت‌های مشارکت با شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: سال ۱۳۹۹ با تعداد پرسنل اندک و نداشتن محیط صنعتی همکاری با آستان قدس رضوی را آغاز کردیم.
مهدی رفیعی خاطرنشان کرد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی در بخش‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و تزریق سرمایه و بازارسازی و برندسازی حامی شرکت ما بوده است که خوشبختانه با این حمایت‌ها ضمن افزایش سرمایه، توان و نقدینگی شرکت افزایش‌یافته است. در حوزه بازارسازی نیز باتوجه‌به برند آستان قدس رضوی و ارتباطاتی که به‌واسطه الطاف حضرت رضا (ع) شکل‌گرفته است، نگاه مسئولین و بخش‌های دولتی به مجموعه ما نگاه مثبتی بوده و در همین راستا توانسته‌ایم در تعاملاتمان، توسعه بازار و سرعت‌بخشی به روند تجاری‌سازی محصولات را افزایش دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی