پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها توسط خادمیاران الیگودرزی

اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی در مسجد جامع الیگودرز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، دبیر کانونهای خدمت رضوی الیگودرز گفت: مراسم سوگواری حضرت ثامن الائمه(ع) همراه با اجتماع بزرگ امام رضاییها با حضور پر شور عاشقان و شیفتگان رضوی در مسجد جامع این شهرستان به میزبانی خادمیاران رضوی الیگودرز برگزار شد.
علی حیدر سرلک اظهار کرد: در این مراسم پر شور که به همت کانونهای خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد، سوگواران حضرت امام رضا(ع) با چشمانی گریان و اندوهی فراوان به عزاداری شهادت آن حضرت و نوحهخوانی و سینهزنی و سخنرانی با موضوع فضایل و کرامات آن حضرت پرداختند.
وی افزود: پس از اجتماع بزرگ امام رضاییها و مراسم سینهزنی و سوگواری که در مسجد جامع الیگودرز به طول انجامید، با تهیه و توزیع شربت و کیک از عزاداران پذیرایی شد.
سرلک ادامه داد: همچنین پس از مراسم سوگواری و بعد از خواندن نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه محترم شهرستان، غذای متبرک رضوی میان دلدادگان آن حضرت توزیع شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی