پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با برگزاری رویداد علمی آموزشی یک‌روزه انجام می‌شود
۱۴۰۳-۰۶-۲۱

 بررسی «رویکرد مراقبتی در بیماران دارای اختلالات اسید و باز» در بیمارستان رضوی

 رویداد علمی آموزشی یک‌روزه با عنوان «رویکرد مراقبتی در بیماران دارای اختلالات اسید و باز»، در بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، این برنامه علمی به همت واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی و با همکاری آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد، باتوجه‌به سیاست‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آستان قدس رضوی در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش و دستیابی به قطب علمی منطقه، پنج‌شنبه ۲۲ شهریورماه، از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰، در سالن مدرسه قلب بیمارستان رضوی، اجرا می‌شود.
در این دوره علمی یک‌روزه، جمعی از پزشکان عمومی و سایر کادر درمان در گروه‌های پرستاری، هوش‌بری و تکنولوژی گردش خون، حضور دارند که امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان نیز به همراه دارد.

 

 موضوعات سخنرانی‌ها

 در این برنامه، دکتر شیما شیبانی، فلوشیپ فوق‌تخصصی بیهوشی قلب و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد که دبیری علمی این برنامه را برعهده دارد، با محوریت «مفاهیم اساسی در اختلالات اسید و باز»، سخنرانی می‌کند.
دکتر محمود حسین‌زاده ملکی، فوق‌تخصص جراحی قلب اطفال و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با محوریت «رویکرد مراقبتی در بیماران دارای اختلالات اسید و باز»، به ایراد سخن می‌پردازد.
همچنین محسن یعقوبی، کارشناس ارشد تکنولوژی گردش خون و مدرس رسمی انجمن قلب آمریکا، مطالبی در موضوعات «رویکرد مراقبتی در بیماران دارای اختلالات متابولیک»، «بررسی بالینی مفهوم آنیون گپ» و «رویکرد مراقبتی در بیماران دارای اختلالات تنفسی و بررسی چالش‌های بالینی»، ارائه می‌کند.
گفتنی است، هرساله به همت واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی، نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های متعدد علمی - تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی در این بیمارستان وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی