پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۱

اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) سبزوار

 مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، آیین اختتامیه دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در تالار رضوی مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار همراه با ارائه مدرک پایان دوره به شرکت‌کنندگان برگزار شد.
علی جان‌فزا رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار در این مراسم گفت: باتوجه‌به استقبال شرکت‌کنندگان از دوره‌های آموزشی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، فرهنگسرا تصمیم دارد این کلاس‌ها را در طول سال ادامه دهد.
وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سال تحصیلی نیز کلاس‌های آموزش قرآن و کلاس‌های ورزشی پنج‌شنبه‌ها ویژه دختران و پسران در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار برگزار خواهد شد.
 مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار در تابستان سال جاری با برگزاری کلاس‌های حوزه قرآن و معارف اسلامی، خانواده و علمی آموزشی، هنری و ورزشی همراه با فعالیت‌های فوق‌برنامه، در دو گروه پسران و دختران، میزبان جمعی از کودکان و نوجوانان این شهرستان بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی