پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۱

استقبال خادمان رضوی از آخرین گروه کاروان پارالمپیکی کشور

آخرین گروه کاروان اعزامی ایران به مسابقات ورزشی پارالمپیک فرانسه سه‌شنبه 21 شهریور با استقبال خادمان امام رضا (ع) و در معیت پرچم متبرک حرم رضوی وارد کشورمان شدند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، ورزشکاران و مدال‌آوران کشورمان در بدو ورود به سالن فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران، بر پرچم بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) بوسه زدند و سپس مورد تقدیر مسئولان حاضر و در آغوش مردم ایران اسلامی قرار گرفتند.
خادمان امام رضا (ع) که با هدایت کانون ورزش خدمت رضوی استان تهران در فرودگاه حضور یافته بودند، ضمن خداقوت به ورزشکاران و کادر فنی، آرزوی موفقیت در سایر مسابقات را برای آنان مسئلت کردند.
بازگشت آخرین گروه کاروان فرزندان ایران به کشور، ورزشکاران و کادر فنی رشته‌های پارادوومیدانی، پاراوزنه‌برداری، پاراتکواندو، پاراشنا، پاراقایقرانی، پاراجودو و والیبال نشسته بودند که برخی از آن‌ها توانستند مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.
کاروان ورزش ایران با عنوان «فرزندان ایران»، با ٦٥ ورزشکار در ١٠ رشته در این دوره از بازی‌ها توانست با کسب ٢٥ مدال شامل ٨ طلا، ١٠ نقره و ٧ برنز در جایگاه چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار بگیرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی