پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۲

عرضه دستاوردهای آموزشی و تربیتی دبستان امام رضا(ع) در نمایشگاه رویداد کشوری «الف‌تا» 

هم زمان با آغاز به کار نمایشگاه دومین رویداد کشوری «الف‌تا» از صبح 21 شهریورماه در برج میلاد تهران، غرفه دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد8 در جمع مدارس برگزیده کشور، دستاوردهای آموزشی و پرورشی خود را به معرض نمایش گذاشت. 

به گزارش آستان نیوز، در پایان دومین رویداد ملی «الف‌تا»، مدارس برتر و تحولی کشور، با گذر از مرحله استانی و بررسی عملکرد توسط منتورهای وزارت آموزش و پرورش، انتخاب و به نمایشگاه دعوت شدند.
 پس از ارزیابی‌های صورت گرفته،مدرسه ابتدایی امام رضا(ع) واحد8 به عنوان یکی از مدارس برگزیده خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.  
مجید ناجی مدیر دبستان امام رضا(ع) واحد8 ضمن به نمایش درآوردن شماری از ابزارها و بازی‌های کمک‌آموزشی، درخصوص رویکردهای این مدرسه مهارت‌محور، روش‌های خلاقانه تدریس، ابزارهای نوین و ابتکاری آموزشی و نیز اصول تربیتی، توضیحاتی را به بازدیدکنندگان ارایه می کند.  
معلمان، مدیران، مربیان و هنرآموزان بازدیدکننده از21 تا23 شهریورماه فرصت دارنداز تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش مدرسه امام رضا(ع) در کنار دیگر مدارس تحول‌آفرین کشور در حوزه‌های علمی، مدیریتی و پرورشی استفاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی