پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
۱۴۰۳-۰۶-۲۳

تلاش برای ایجاد ردیف بودجه فعالیت‌های فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس (ره) در مجلس

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلاش می کنیم ردیف بودجه‌ای به زیارتگاه شهید مدرس اختصاص دهیم.

 

به گزارش آستان نیوز،  اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سفری کوتاه به شهرستان کاشمر ،از مجموعه زیارتگاه شهید مدرس بازدید کردند.
در این نشست، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برای توسعه اماکن مذهبی، تکمیل اعتبار پروژه های ناتمام و حل مشکلات شهرستان های کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن ،بحث وتبادل نظر کردند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این جلسه، گفت: تلاش می کنیم ردیف بودجه ای با همکاری مجلس برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این مجموعه اختصاص دهیم.
غلامرضا تاجگردون ،با بیان این که تعداد طرح های نیمه تمام در کشور زیاد است، افزود: منابع کشور پاسخگوی این میزان طرح نیست و ۴۰ تا ۵۰ سال طول می‌کشد تا این طرح‌ها تکمیل شود، که این معضلی بزرگ است.
وی افزود: توزیع ناعادلانه منابع موضوع جدیدی نیست و مجلس تلاش می‌کند این ناعدالتی را رفع کند ،اما کمبود منابع باعث افزایش این شکاف می‌شود.
تاجگردون ادامه داد: در شهرستان کاشمر بیشتر طرح ها در حوزه جاده است و در کمیسیون برنامه و بودجه تلاش می شود این طرح ها که عموما پرحادثه و نیمه تمام هستند به زودی تکمیل شود.
بازدید از موزه شهید آیت الله مدرس (ره)، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید دین و سیاست از دیگر برنامه‌ها بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی