پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت فرا رسیدن نهم ربيع الاول انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۲۳

برپایی جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در میقات الرضا(ع) 

به مناسبت نهم ربيع الاول، سال روز آغاز ولايت و امامت آخرين سحاب رحمت ،حضرت مهدي(عج)، مراسم جشن ويژه‌ای با حضور منتظران آن امام همام در حرم مطهر برادر گرامی امام رضا(ع) برپا شد.

به گزارش آستان نیوز،  مراسم جشن آغاز ولایت و امامت حضرت صاحب الزمان(عج) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس و مدیحه سرایی و قرائت دعای روحبخش کمیل توسط حاج محمدجواد مصطفی زاده ذاکر اهل‌بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این مراسم گفت: مسیر ارتباط با اهل بیت(ع)  دو طرفه است و همان گونه که ما از اهل بیت(ع) که مظهر جمال الهی هستند خواسته هایی داریم، باید حق بدهیم که آنها هم توقعاتی از ما داشته باشند.
وی افزود: توقعات امام زمان(عج) از ما این است که حضرت را بشناسیم و اخلاق، رفتار و کردار ما باعث رنجش ایشان نشود.
امام جمعه طبس‌در ادامه با بیان این که  بنا به فرمایش پیامبر اکرم(ص) هر انسانی که بمیرد ولی امام زمانش را نشناخته باشد به مرگ جاهلیت مرده است، خاطرنشان کرد:  امروز ولایت فقیه سکان دار کشتی دین است و شکست خفت باری به استکبار تحمیل کرده است.
فعالیت چایخانه حضرت فاطمه معصومه(س)، برپایی ایستگاه عموی مهربان ویژه کودکان و نوجوانان همراه با نقاشی و رنگ‌آمیزی با موضوع معرفی امام زمان(عج) و امام حسن عسکری(ع) و قصه‌گویی و اجرای مهدی ناظمی، دیگر برنامه‌های اجراشده در حاشیه برگزاری جشن آغاز ولایت و امامت حضرت صاحب الزمان(عج) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی