پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم زمان با آغاز امامت امام‌زمان (عج) برگزار شد
۱۴۰۳-۰۶-۲۴

 اجرای ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» در حرم مطهر رضوی

هم زمان با نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» ویژه بانوان، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در سالروز آغاز دوران امامت حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، حرم مطهر رضوی میعادگاه منتظران ظهور حضرت حجت (عج) شد و دلدادگان آن حضرت درحالی‌که زمزمه شادی بر لب و تمنای ظهور و تعجیل در امر فرج را در دل داشتند، آغاز امامت امام عصر (عج) را جشن گرفتند.
 به‌منظور بزرگداشت این روز مبارک، ویژه‌برنامه‌ای از سوی واحد خواهران اداره مراسم‌ها و آئین‌های حرم مطهر رضوی با عنوان «آقا، مبارک است ردای امامتت» در رواق نجمه خاتون برگزار شد. در این ویژه‌برنامه که با حضور پرشور بانوان رضوی برپا شد، فرشته خوش‌دست، کارشناس دینی به ایراد سخنرانی با موضوع امامت حضرت ولی‌عصر (عج) و ضرورت دعا برای فرج پرداخت. در ادامه گروه سرود «شمیم یاس» با اجرای سرودی زیبا و دلنشین حال و هوایی شاد و عیدانه به این مراسم بخشیدند.
گفتنی است، در این مراسم همچنین میثم دولتی، از مدیحه‌سرایان اهل‌بیت (ع) به نغمه‌سرایی در وصف حضرت صاحب‌الزمان (عج) پرداخت و در پایان، بانوان رضوی با خواندن دعای فرج، تعجیل در امر فرج و ظهور آخرین منجی و یگانه فریادرس مستضعفان عالم را از درگاه الهی خواستار شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی