پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۴

برگزاری یادواره شهدای یگان بهداری و دریایی شیراز با حضور خادمیاران رضوی

یادواره شهدای یگان بهداری و دریایی و ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور خادمیاران رضوی در سفينه النجاه شیراز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس؛ در آستانه برگزاری یادواره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و تجلیل از شهدای غواص نیروی دریایی، بهداری رزمی و جنگ نوین هشت سال دفاع مقدس لشکر١٩فجر، طی مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدا و خادمیاران رضوی در سفینه النجاه شیراز برگزار شد، پرچم سبز رضوی به اهتزاز در آمد.
در این مراسم که آثاری از غواصان و شهدا به نمایش گذاشته شده است، سرداران سپاه پاسداران و همرزمان شهدا، راوی خاطرات روزهای جنگ بودند.
همچنین خادمیاران آستان قدس رضوی از مناطق ١ و ۶ و٧ کلانشهر شیراز با پرچم متبرک امام رضا(ع) و با اهدای تبرکی در مراسم حضور یافتند و به این مراسم حال و هوای خاص امام رضایی  دادند.

 وحدت و توکل بر خدا رمز پیروزی در جنگ ترکیبی
آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس در این مراسم با بیان اینکه امروز همه جریان‌های باورمند به خدا، پیامبر(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) بایستی ید واحده باشند اظهار کرد: باید در مقابل هجوم همه جانبه‌ای که دشمنان علیه اسلام  ایجاد کردند ایستاد.
امام جمعه شیراز افزود: جنگ همانطور که گفتیم و شنیدیم جنگ ترکیبی است و دشمن در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... به میدان کارزار آمده و ما با توکل بر خدا پیروز خواهیم شد. وحدت همه جریان‌ها و توکل بر خدا رمز پیروزی است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی