پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

یک واقف خراسانی مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی:
۱۴۰۳-۰۶-۲۴

حرکت در مسیر وقف را مدیون عنایت امام رضا (ع) هستم

یک واقف خراسانی مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی گفت: حرکت در مسیر وقف را مدیون عنایت امام رضا (ع) هستم.

به گزارش آستان نیوز، محمدعلی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دبیر بازنشسته آموزش‌وپرورش هستم، خبرنگار بودم و درسال ۱۳۸۷ به سرخس رفتم و دراین‌میان، از سال ۱۳۵۹، علاقه خاصی به آرشیو کردن مطبوعات نیز داشتم که نشریات مکتوبی که در آن‌ها اخبارم درج می‌شد را برای خودم تهیه وآرشیو می‌کردم.

این واقف ۶۵ساله گفت:۶ سال قبل تصمیم گرفتم، آرشیو فیلم، عکس، نشریات و مجموعه کتاب‌هایی که دارم را به مکانی مطمئن اهدا کنم تا دیگران هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: باتوجه‌به راهنمایی مسئولان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، تمام آرشیو شخصی‌ام و حتی کتاب‌هایی که در زمینه خبرنگاری گردآوری کرده بودم را به مرکز اسناد و مطبوعات این آستان مقدس، اهدا کردم.

تمدن درباره حس خود از انجام این وقف فرهنگی، بیان کرد: احساس می‌کنم، پیوندی دائمی بین من و این مرکز وابسته به بارگاه ملکوتی رضوی، برقرار شده که موجب ماندگاری کارم نیز می‌شود.

 

 وی با تأکید بر اهمیت وقف فرهنگی گفت: مجموعه‌داران اگر بخواهند آثارشان را پس از خودشان، جاودان کنند، بهترین اقدام، وقف آن‌ها است وبه عنوان مثال، اهدای مدال توسط مدال‌آوران کشور به موزه رضوی، اقدامی نیکو و ارزشمند است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی