پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی خبرداد
۱۴۰۳-۰۶-۲۴

 برگزاری آزمون جذب مشاور و روان‌شناسان آستان قدس رضوی

 آزمون جذب مشاور و روان‌شناسان آستان قدس رضوی با حضور ۱۰۹ شرکت‌کننده، در مشهد برگزار شد.

مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: برگزاری این آزمون از سال ۱۴۰۱ آغازشده و امسال سومین سال برگزاری آن بود.
رضا آذریان افزود: در آزمون جذب امسال ۱۴۰ نفر شرکت کرده بودند که ۱۰۹ نفر آنان واجد شرایط آزمون بوده و بقیه برای گرایش‌های بدون آزمون مانند گرایش‌های تحصیلی، نوروتراپی و روان‌سنجی، صرفاً دعوت به مصاحبه می‌شوند.
وی توضیح داد: از بین شرکت‌کنندگان در آزمون، ۲۰ نفر آقا و ۸۹ نفر خانم بودند که همه افراد حداقل تحصیلات فوق‌لیسانس و یا دکتری در یکی از گرایش‌های رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره دارند و باید طبق دفترچه آزمون ۲۸ سال سن را داشته باشند.
مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری آزمون، جذب بهترین نیروها برای ارائه خدمت به زائرین و مجاورین است چرا که ما باید بتوانیم در حوزه خدمات روان‌شناسی، بهترین افراد را به لحاظ علمی و تخصصی جذب مراکز و کلینیک‌های مرکز مشاوره نماییم.
آذریان گفت: نتایج این آزمون نیمه مهرماه اعلام خواهد شد و پیش‌بینی ما این است که حدود ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان بتوانند طبق روال سال‌های گذشته نمره لازم را در آزمون کسب و به مصاحبه دعوت شوند.
وی افزود: شرایط مصاحبه بعد از آزمون شرح داده خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم تا اواخر آبان‌ماه نتایج مصاحبه نهایی را اعلام کنیم.
مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: در این آزمون تمام کسانی که شرکت کردند از مشاورین و روان‌شناسان هستند که در مشهد سکونت دارند و برای کلینیک‌های چهارگانه ما در مشهد جذب می‌شوند.
آذریان گفت: حدود ۵۰ درصد سؤالات آزمون در حوزه مباحث مشترک تخصصی طرح شده و ۵۰ درصد هم در حوزه روان‌شناس با رویکرد اسلامی به‌منظور سنجش آشنایی شرکت‌کنندگان با رویکردهای اسلامی و مسائل فرهنگی حاکم بر جامعه طراحی شده که در هر دو بخش منابع دانشگاهی معتبر و مرتبط در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی