پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۶

توزیع اقلام آموزشی مهدالرضا (ع) در انتشارات به نشر

 با همکاری انتشارات به نشر و مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، اقلام آموزشی مهدالرضا (ع) در مشهد تا پایان هفته در فروشگاه‌های به نشر توزیع می‌شود.

 

به گزارش آستان نیوز، توزیع اقلام آموزشی - فرهنگی مهدالرضا (ع) از ۱۷ شهریورماه در مشهد و شهرستان‌های اطراف آغاز شده و زمان تحویل اقلام از طریق پیامک به خانواده‌ها اعلام شده است.
در یک برنامه‌ریزی دقیق، خانواده‌ها پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی، با مراجعه حضوری به انبار شرکت به نشر واقع در میدان بیمارستان امام رضا (ع)، تا پایان شهریور و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اقلام خود را دریافت می‌کنند.
اقلام آموزشی مهد الرضا (ع) شامل ۷ جلد کتاب آموزشی «گل‌های مهدالرضا (ع) ۱ و ۲»، «شکوفه‌های رضوی؛ امروز چه روزیه»، «شکوفه‌های رضوی؛ قصه‌های چهارده‌معصوم نورانی (ع)» و «قرآن چه دوست خوبیه» به همراه دفتر نقاشی و دفتر ارتباط خانه با مهد الرضا (ع)، لوازم‌التحریر، کیف، جامدادی، کارت حروف الفبا و لباس است.
گفتنی است، هر سال بیش از ۲۵ هزار قرآن‌آموز در کلاس‌های مهدالرضا (ع) ثبت‌نام می‌کنند که در سال جاری تنها در شهر مشهد حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نوآموز ۵ساله در مساجد سطح شهر و مراکز آموزشی مهد الرضا (ع)، آموزش قرآن به روش قصه و بازی را فرامی‌گیرند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی