پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۶

کسب رتبه نخست جشنواره ملی «امید فردا» توسط دانش‌آموز دبیرستان امام رضا (ع)  

دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع)، مقام اول کشور در رشته کارگردانی و تولید محتوا، جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» راکسب کرد. 

 
به گزارش آستان نیوز، در اختتامیه چهل و دومین دوره جشنواره دانش‌آموزان سراسر کشور با عنوان «امید فردا» که با رقابت ۹۰۰ دانش‌آموز دختر و ۸۰۰ دانش‌آموز پسر از تاریخ 18 تا 25 شهریورماه به میزبانی اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، از امیرعلی مقدم دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) واحد14 نیز تقدیر شد. 
وی با گذر موفقیت‌آمیز از مراحل ناحیه و استان به مرحله کشوری راه پیدا کرد و در رقابتی تنگاتنگ با 5 رقیب دانش‌آموز خود از دیگر استان‌های کشور، در مرحله نهایی مقام برتر ،کارگردانی و تولید محتوا،با عنوان «به نظر شما بزرگترین زندان جهان کجاست» را،از آن خود کرد. 
امیرعلی مقدم از دانش‌آموزان فعال رسانه‌ای در حوزه تولید محتوا در رسانه‌ها از جمله خبرگزاری پانا است که ایده هنری ‌ـ رسانه‌ای وی در مرحله استانی جشنواره جوان خوارزمی در حال داوری است. مقدم پیش‌ازاین نیز موفق به کسب رتبه‌ برتر خراسان رضوی در بخش زبان انگلیسی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شده بود. 
گفتنی است، باتوجه‌به این که این جشنواره از مهم‌ترین رقابت‌های دانش‌آموزی کشور است و با حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته‌های متنوع برگزار می‌شود، دانش‌آموزان برگزیده، بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی