پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۲۷

طنین دلنشین آیات کلام وحی در تایباد 

 به مناسبت هفته وحدت و از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، محافل انس با قرآن در شهر و روستاهای تایباد برگزار شد.

به گزارش آستان ‌نیوز، نخستین محفل قرآنی در فضایی آکنده از معنویت با حضور پر شور علاقه‌مندان به کلام وحی در شهر و روستاهای تایباد برگزار شد.
در ضیافت قرآنی که در مسجد جامع احناف تایباد برگزار شد، مهدی رضایی و مهدی گریوانی حافظ و قاری قرآن کریم آیاتی از کلام وحی را با صوتی دلنشین تلاوت کردند و این مجلس فرصتی بود تا تشنگان سرچشمه پاک عبودیت، دل‌های خود را در این محفل نورانی و معنوی جلا دهند.
همچنین محفل انس با قرآن کریم در مسجد روستای سرخ سرا با حضور حجت الاسلام والمسلمین یوسف مهربان معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل ‌سنت خراسان رضوی، ائمه جمعه مشهد ریزه، سمنگان، بخشدار میان ولایت، شهردار و اعضای شورای شهر، کارشناس فرق و مذاهب و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد و جمعی از مسئولان این شهر و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم، امیرحسین نبی‌زاده، قاری ممتاز استانی و از قاریان آستان قدس رضوی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال مردم روبه‌رو شد.
در ادامه جلسه، حجت الاسلام یوسف مهربان معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل ‌سنت خراسان رضوی ،ضمن تأکید بر اهمیت زندگی قرآنی بیان کرد: مسلمانان باید در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین با تمام قوا ایستادگی کنند و نباید در مقابل کسی که می‌خواهد ریشه اسلام را بزند کوتاهی کرد.
وی بیان کرد: هفته وحدت تجلی و نمایشگاه تلاش‌ها و دستاوردهای علما و امت اسلامی در عرصه وحدت است و باید هفته وحدت را گرامی بداریم.
برگزاری محافل انس با قرآن در شهر تایباد ادامه دارد و از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، محافل قرآنی در مساجد «النبی» و «بلال» در روستاهای ارزنچه سفلی و جوزفان در طول هفته وحدت برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی