پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۳۰

حضور موسسه جوانان در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: انتشارات برترین آرزو موسسه جوانان در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان حضور دارد.

مجتبی مختاری در خصوص نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان رضوی از ۲۶ شهریور آغاز شده و تا ۲ مهر ماه از ساعت ۸.۳۰ الی ۱۷.۳۰ در مجتمع حوزوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی(ره) ادامه دارد و انتشارات برترین آرزو با هدف عرضه آثار معارفی خود در این نمایشگاه حضور دارد.

وی ادامه داد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی بنابر رسالتی که در حوزه معرفت افزایی نوجوانان و جوانان دارد، در این نمایشگاه در بخش فروش کتاب های اعتقادی و معرفتی متناسب با سلیقه و ذائقه نسل نو حضور فعالانه‌ای دارد و برای علاقمندان تخفیفات مناسبی را در نظر گرفته است .
وی افزود: عرضه جدیدترین تالیفات انتشارات برترین آرزو همچون مجموعه کتاب های «اخلاق توحیدی»، «او »، «راه واژه ها» و ... را در این نمایشگاه خواهیم داشت . 

مختاری با اشاره به کسب عنوان مرکز برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات نسل نو توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت : در دومین جشنواره ملی پاسخ برتر که به همت مدیریت حوزه های علمیه کشور برگزار شد؛ انتشارات موسسه جوانان آستان قدس رضوی در بخش ویژه، به پاس فعالیت های ارزشمند، خلاقانه و الهام بخش در عرصه تولید محتوای معارفی و تعامل موثر با نوجوانان و جوانان در سطح کشور، به عنوان «مرکز برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات نسل نو» برگزیده شد.

مجتبی مختاری گفت: مجموعه کتب موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حوزه معرفت‌افزایی برای نوجوانان و جوانان با ویژگی شاخص زبان «روان» و «استحکام محتوایی» طبق مبانی مرحوم علامه طباطبایی، نگاهی نو به عالم هستی در انتشارات «برترین آرزو» تولید شده است.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در خصوص ویژگی‌های کتاب‌های برترین آرزو توضیح داد: این کتب علاوه بر زیبایی‌های بصری، چینش مطالب و قالب ظاهری آن، از محتوایی بسیار غنی برخوردار است که در دیدار رهبر معظم انقلاب نیز، مورد تمجید معظم له قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی