پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با اولین چهارشنبه سال تحصیلی جدید؛
۱۴۰۳-۰۷-۰۴

زنگ مهر رضوی در 50 مدرسه منتخب استان سیستان و بلوچستان به صدا درآمد

در اولین چهارشنبه سال تحصیلی، زنگ مهر رضوی در ۵۰ مدرسه منتخب استان سیستان و بلوچستان به صدا درآمد.

به گزارش آستان‌نیوز از سیستان و بلوچستان، دکتر دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هزار و چهارصد و هشتاد و سومین سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و همزمان با اولین چهارشنبه سال تحصیلی جدید به همت کانون‌های خدمت رضوی، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، زنگ مهر رضوی در 50 مدرسه منتخب سیستان و بلوچستان به صدا درآمد.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام گرفته با صدا و سیمای مرکز استان، مراسم نیز از شبکه استانی هامون و خبر دو راس ساعت ۸ صبح از دبستان شهید نامجو زاهدان به صورت زنده پخش شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان در ادامه اشاره کرد: این طرح به منظور ایجاد شور و نشاط، حال و هوای امام رضایی و بهره‌مندی مدارس و دانش‌آموزان نقاط محروم و حاشیه شهر از خدمات مختلف و متنوع کانون‌های خدمت رضوی در طول سال تحصیلی انجام گرفت.

خدایار گفت: امیدواریم فرهنگ رضوی در سطح مدارس استان با همت کانون‌های ۲۰ گانه خدمت رضوی از جمله خدمات تعلیم و تربیت، قرآنی، پزشکی، درمانی و سلامت، مشاوره و مددکاری، مشاوره حقوقی و غیره با هماهنگی مجموعه مدیران مدارس استان، ترویج و گسترش پیدا خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی