پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با اولین چهارشنبه سال تحصیلی جدید
۱۴۰۳-۰۷-۰۵

زنگ مهر رضوی در مدارس دخترانه شهرستان بیرجند به صدا در آمد

زنگ مهر رضوی در اولین چهارشنبه سال تحصیلی و به مناسبت هزار و چهار صد و هشتاد و سومین سالروز میلاد نبی اکرم(ص) در سه مدرسه منتخب دخترانه حاشیه شهرستان بیرجند نواخته شد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان جنوبی؛ در اولین چهارشنبه سال تحصیلی و با همت کانون‌های خدمت رضوی و اداره کل و اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، زنگ مهر رضوی در مدرسه دخترانه زهرا مزروعی، پروین اعتصامی و رویش‌های تمدن‌ساز به صدا در آمد.

محمد علی ابراهیمی مدیر کانون های خدمت رضوی استان خراسان جنوبی در این آیین بیان کرد: این مراسم به منظور ایجاد شور و حال و هوای امام رضایی و بهره‌مندی مدارس و دانش‌آموزان کم برخوردار حاشیه شهر برگزار شد.

وی گفت: همچنین این مدارس از خدمات مختلف و متنوع کانون‌های خدمت رضوی در طول سال تحصیلی به همت خادمیاران بهره‌مند خواهند شد. ابراهیمی افزود: مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت صلوات خاصه آغاز شد و با ورود پرچم متبرک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و مداحی خادمین امام رئوف حال و هوای معنوی در مدارس حاکم شد.

این مراسم با عبور دانش آموزان از زیر پرچم متبرک امام رئوف و تقدیم هشت هدیه به هشت دانش‌آموز در هر مدرسه به نام علی بن موسی الرضا(ع) و پذیرایی از مهمانان به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی