پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دکتر احد فرامرز قراملکی:
۱۴۰۳-۰۷-۰۵

رسالت بنیاد پژوهش‌های اسلامی تولید آثار عمیق و تأثیرگذار است 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی بر ضرورت اولویت کیفیت آثار بر کمیت آن و تأثیر عمیق تولیدات این بنیاد بر جامعه مخاطب تأکید کرد.

به گزارش آستان نیوز، دکتر احد فرامرز قراملکی در هشتمین جلسه شورای پژوهش بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ما به دنبال این هستیم آثاری تولید کنیم که تأثیر عمیقی بر جامعه مخاطب داشته باشد.
وی ادامه داد: رسالت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی مبتنی بر تأکیدات مقام معظم رهبری و تولیت آستان قدس رضوی در معرفی همه‌جانبه سیره و زندگانی معصومین (ع)، به مخاطبان و سنین مختلف جامعه تعریف شده است، از همین رو پژوهشگران و محققان، این مهم را باید در انتخاب و طراحی آثار و پژوهش‌های سفارشی و موظفی اولویت قرار دهند.
قراملکی افزود: خوشبختانه در حوزه زندگی و تأثیر سیره ائمه اطهار (ع) در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و تمدنی آثار و پژوهش‌های متعددی از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تولید و روانه بازار نشر شده است، اما این مهم نیاز به سیاست‌گذاری دارد و باید اولویت شورای پژوهشی در انتخاب آثار قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی