پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۰۷

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ارومیه معارفه شد

آیین تکریم و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان ارومیه با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان‌غربی، در آیین تکریم و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان ارومیه که با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار شد، از خدمات شیر محمدی دبیر سابق کانون خدمت رضوی ارومیه تقدیر و موذن به عنوان دبیر جدید این کانون معرفی شد.
حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان در این مراسم، گفت: خادمیاران باید در همه جا منشأ خیر و برکت باشند و در ترویج فرهنگ رضوی بین جوانان و نوجوانان و آحاد مردم تلاش کنند.
وی ادامه داد: فراهم آوردن بستر و جذب ظرفیت‌های جدید در سطح استان، جهت خدمت به امام رضا(ع) مورد تاکید است .
موذن دبیر جدید کانون خدمت رضوی ارومیه در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: تلاش در راستای اجرای برنامه‌های آستان قدس رضوی در اولویت است.
شیرمحمدی دبیر سابق کانون خدمت رضوی ارومیه نیز اظهار کرد: برپایی موکب و برگزاری سفره‌های اطعام رضوی از برنامه های ما بوده است. در ۱۳ روز دهه اول با مبلغی ۳۸۴ میلیون اطعام رضوی انجام شد و در روز يوم العباس نیز ۴۰ میلیون نذر آب انجام گرفت.
در ادامه این مراسم با اهدای لوحی از آقای شیرمحمدی تجلیل شد و آقای موذن به عنوان دبیر کانون خدمت رضوی ارومیه معرفی شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی