پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۰۹

مشارکت خادمیاران رضوی در برگزاری یادواره شهدا در شهرستان فسا

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فسا از مشارکت خادمیاران رضوی در برگزاری یادواره شهدا و اجلاسیه 1100 شهید شهرستان فسا خبر داد و بیان کرد: این یادواره با حضور سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عطر و بوی رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس، جعفر افشارزاده گفت: حضور خادمیاران در میان مردم و برگزاری برنامه های فرهنگی جنبی و همچنین استماع سخنان حماسی و تاثیرگذار سردار سلامی، فضایی معنوی و رضوی به این اجتماع مردمی بخشید.
 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فسا افزود: در جامعه اسلامی برخی انسان‌ها به ‌رتبه و موقعیتی دست می‌یابند که مرجعیت پیدا می‌کنند که مکتب‌ساز می‌شوند، امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع) از جمله اولیای دین هستند که مکتب‌ساز شدند و بسیاری از الگوهای شهید و شهادت در مکتب رضوی رشد کرده و بالنده شده است.
در حاشیه این مراسم تعداد 25 نفر از خادمیاران با برپایی موکب و پذیرایی چند هزار نفری مردم در غرفه ویژه پرچم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را برافراشتند و با  توزیع تبرکی و تهیه ویلچر جهت جابجایی افراد ناتوان به ویژه خانواده‌های شهدا، نقش بسزایی در برگزاری این مراسم داشتند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی