پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۰۹

آیین تکریم و معارفه دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان آیین تکریم و معارفه دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در تالار شیخ بهایی شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در این مراسم مصطفی حجه فروش مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان، شهرستان شاهین‌شهر و میمه را سرآمد و‌ پیشرو در اجرای عرصه‌های خدمت رضوی برشمرد و اعلام کرد: دبیر سابق منشأ خیر و برکات در عرصه‌های مختلف بود و خدمات ارزشمندی را در طول خدمت خود انجام داده است.
وی تاکید کرد: دبیر جدید با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و تولیت آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی و اهتمام در عرصه‌های مشاوره، خانواده و بانوان، امور فرهنگی و تعلیم و تربیت داشته باشد.
در ادامه مصطفی نظری دبیر سابق با اشاره به برگزاری نزدیک به ۴۰۰۰ خدمت رضوی به نیابت از امام رضا(ع) در جهت محرومیت‌زدایی و اشاعه فرهنگ رضوی از تشکیل کانون‌های تخصصی و کانون‌های محله‌ای در تمامی شهرهای شهرستان خبر داد.
در پایان این مراسم طی احکامی از خدمات مصطفی نظری دبیر سابق کانون‌های خدمت رضوی شهرستان تقدیر و قدرت الله شایان به عنوان دبیر جدید معرفی شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی