پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۱۰

برگزاری دهمین یادواره لاله های رضوی در کرمان

توسط خادمیاران شهرستان کرمان، دهمین یادواره لاله‌های رضوی، در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمدرضا حسنی سعدی مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت شهرستان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه راهبردی برای حفظ دین است.
وی با بیان اینکه نخستین یادواره لاله‌های رضوی در سال ۱۳۹۸ کلید خورد، اظهار داشت: به لطف و عنایت شهدا اکنون دهمین یادواره لاله‌های رضوی با هدف تکریم شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری بیش از ۵۰ ویژه برنامه روضه‌الشهدا در شهرستان کرمان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری خانواده شهدای شاخص در منزل شهدا همراه با روضه خانگی و مداحی در مناسبت‌های مختلف مذهبی انجام می‌شود.
وی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و مرقد مطهر شهدای گمنام در شهرستان کرمان را از دیگر برنامه‌های انجام شده در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد.
شایان ذکر است که دهمین یادواره لاله‌های رضوی کرمان با حضور بیش از ۳هزار نفر از مردم ولایت‌مدار و انقلابی و خادمیاران کرمانی در گلزار شهدای بین المللی کرمان برگزار شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی