پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۱۱

میزبانی از خانواده بیماران زائر در «سرای همراه» بیمارستان رضوی

«سرای همراه» بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی در نخستین برنامه میزبانی رایگان خود از همراهان بیماران زائر این بیمارستان، پذیرای یک خانواده ترکمن از استان خراسان شمالی شد. 

به گزارش آستان نیوز، بیمارستان رضوی در تابستان سال جاری باهدف تکریم هر چه بیشتر از زائران حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر، اقدام به احداث موکب دائمی در فضایی با عرصه ۹۵۵ مترمربع از محوطه بیمارستان واقع در منتهی‌الیه جنوب غربی آن کرده بود که در اربعین حسینی به بهره‌برداری رسید.
این بیمارستان در راستای تکریم هر چه بیشتر مراجعان خود باتوجه‌به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی و همچنین استفاده بهینه از فضا و خدمات ساختمان این موکب در ایام غیر مناسبتی سال، بر آن شد تا از آن به‌عنوان یک مهمان‌سرای کوچک برای میزبانی از خانواده‌های بیماران زائر و استراحت آنان استفاده کند. 
در بخش فضای سبز این سرای همراه نیز مکانی برای استقرار بخش‌های خدماتی همچون سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش‌ساخته، در نظر گرفته شده است. 
لازم به ذکر است، خانواده یکی از بیماران ترکمن بیمارستان رضوی، نخستین مهمانان این سرای همراه بودند که به مدت دو شبانه‌روز در این مکان اقامت داشتند و از ارائه این خدمات رفاهی به همراهان بیماران زائر بیمارستان، بسیار خرسند شدند و آن را مایه دلگرمی بیماران و خانواده‌های آنان دانستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی