پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۱۶

قرائت قرآن توسط دانشجویان دانشکده علوم قرآنی زاهدان هدیه به شهید مقاومت

ثواب ختم دسته جمعی قرآن کریم دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم قرآنی زاهدان، به شهید مقاومت سیدحسن نصرالله هدیه شد.

به گزارش آستان ‌نیوز از سیستان و بلوچستان، در جلسات ماهانه «قرار هشتم رضوی» که با حضور نماینده آستان قدس رضوی، جمعی از مدیران استانی، دانشجویان، کارکنان و اساتید با هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی در زاهدان برگزار شد، ثواب ختم دسته جمعی قرآن کریم توسط دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم قرآنی زاهدان، به شهید مقاومت سیدحسن نصرالله هدیه شد.
این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد که با توجه به شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان در اقدام تروریستی جمعه شب گذشته در ضاحیه لبنان، ثواب ختم دسته‌جمعی قرآن این ماه به روح این شهید بزرگوار هدیه شد.
در ادامه حسن نوفرستی قاری ممتاز استان سیستان و بلوچستان به تلاوت آیات قرآن پرداخت و در ادامه فیلم کوتاهی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی پخش شد که با شعار مرگ بر اسرائیل حضار همراه بود.
مرثیه‌سرایی و ایراد سخنرانی کارشناس مذهبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در پایان نیز مهمانان جلسه به پرچم پربرکت آستان قدس رضوی تبرک جستند و از میان شرکت کنندگان نیز مراسم قرعه‌کشی سفر زیارتی مشهد مقدس (ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشکدۀ علوم قرآنی زاهدان) برگزار شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی