پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۱۹

تشرف کاروان 40 نفره زائر اولی‌های شهرستان اراک به حرم مطهر امام رضا(ع)

کاروان ۴۰ نفره زائر اولی‌های شهرستان اراک در قالب طرح مهر درخشان رضوی میهمان امام مهربانی‌ها شدند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، در مهرماه ۱۴۰۳، ۴۰ نفر از زائر اولی‌های شهرستان اراک در قالب کاروان مهر درخشان رضوی پس از بدرقه در حسینیه امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس و زیارت امام مهربانی‌ها شدند تا در یک سفر ۵ روزه میهمان آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی باشند.
این کاروان پس از تشرف به حرم مطهر رضوی و بجا آوردن آداب زیارت، برنامه‌های فرهنگی که در رواق دارالهدایه برای آنان تدارک دیده شده بود شرکت کردند و پس از قرائت زیارت امین الله و روضه خوانی و ذکر توسل به اهل بیت(ع)، هدیه تبرکی نیز دریافت کردند.
حضور در مهمانسرای غدیر و بازدید از موزه مرکزی حرم مطهر از دیگر برنامه‌هایی بود که خاطرهای شیرین از زیارت را برای آنان فراهم کرد.
شایان ذکر است، تمامی هزینه‌های این زائران از سوی بنیاد کرامت رضوی و خیرین مرتبط با کانونهای خدمت رضوی تامین شد و هیچگونه هزینه‌ای از زائران دریافت نشد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی