پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی صورت گرفت
۱۴۰۳-۰۷-۲۰

انجام 209 خدمت درمانی رایگان برای بیماران محروم روستای «کلاته‌ملو» خراسان رضوی

209 خدمت درمانی و دارویی رایگان به همت گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی برای بیماران محروم روستای «کلاته‌ملو» در استان خراسان رضوی، انجام شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم در حوزه سلامت و در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، 19 مهرماه، به مناسبت روز جهانی بینایی، برای دومین بار به روستای کلاته‌ملو در خراسان رضوی، اعزام شد.

تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری دهیاری روستای کلاته‌ملو در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا مستقر و از ساعت 9 تا 14 به ارائه خدمات رایگان درمانی به 65 بیمار کم‌برخوردار و محروم پرداخت.

در این اردوی جهادی، تیمی 26 نفره متشکل از یک پزشک متخصص طب اورژانس، سه دندانپزشک، یک ماما، یک بینایی‌سنج، یک مشاور، هشت پرستار، 9 کمک پرستار و دو نیروی پشتیبانی از بیمارستان رضوی، حضور داشتند. 

به همت این تیم، در مجموع 209 خدمت اعم از طب اورژانس، دندانپزشکی، زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، مشاوره روانشناسی، غربالگری فشار و قندخون، انجام تزریقات و داروی رایگان، ارائه شد و هشت بیمار نیز، برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی شدند. 

لازم به ذکر است، این بیمارستان در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی رایگان در ادوار مختلف به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق محروم استان خراسان رضوی، ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی