پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۲۱

دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان وبلوچستان با خانواده‌ جانباخته معدن طبس در زابل

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی به منظور ابراز همدردی و دلجویی با تنها خانواده‌‌ جانباخته معدن طبس در زابل، دیدار کرد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان وبلوچستان، دادخدا خدایار در این دیدار صمیمانه که امام جمعه معزز زابل، فرماندار شهرستان، دادستان زابل، رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، در ابتدای ورود به زابل ضمن تسلیت مجدد این حادثه بیان کرد: ماموریت دارم تاسف و تاثر خود را به خانواده‌ آقای محسن سرگزی تنها داغدیده معدن طبس از استان سیستان وبلوچستان منتقل کنم.
وی گفت: رهبر انقلاب همان روزهای ابتدایی حادثه پیام تسلیت دادند و به آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی فرمودند تا از طرف ایشان نیز در منطقه حضور پیدا کنند و مجددا به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کنند که ایشان نیز ضمن حضور در شهر طبس با خانواده‌های معدنچی حادثه دیده طبس دیدار کرده و به مدیران کانون‌های خدمت رضوی در سایر استان‌های کشور هم ماموریت دادند تا از طرف ایشان با حضور در منزل خانواده‌ها با آنان دیدار و هدایای ویژه‌ای را تقدیم نمایند.
از جمله برنامه‌های نماینده‌تولیت آستان قدس رضوی در این سفر، اطلاع از آخرین وضعیت، دیدار و دلجویی از خانواده‌ی تنها جانباخته هم استانی و ابلاغ سلام و تسلیت آیت الله مروی به آنان بود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی