پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۲۱

توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان توسط خادمیاران رفسنجانی

به رسم سنت حسنه قربانی و به نیابت سلامتی امام زمان(عج) خادمیاران دو راس گوسفند قربانی و بین خانواده‌های کم بضاعت اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان بیان کرد: با توجه اینکه تامین بخشی از مواد پروتئینی مانند گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند یکی از دغدغه‌های اصلی کانون‌های خدمت رضوی است، به همین منظور با کمک‌های خیر خواهانه و مومنانه خیرین و خادمیاران با ذبح دو راس گوسفند به نیابت سلامتی و فرج امام زمان(عج) انجام گرفت.
وی اظهار کرد: خادمیاران کانون محله‌ای جوادیه الهیه فلاح مقدار ۲۷ کیلو گوشت گرم تهیه و با رعایت اصول بهداشتی بین ۶۸ خانواده محروم و مددجو شناسایی شده در سطح شهر رفسنجان توزیع کردند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان از استمرار فعالیت‌های جهادی خادمیاران خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا خادمیاران به یاری خانواده نیازمندی که منزل آنها دچار حریق شده بود شتافتند و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان منزل این خانواده را تعمیر کردند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی