پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی بم انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۷-۱۷

توزیع 450 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان احسان‌پذیر بم

دبیر کانون خدمت رضوی بم از توزیع بیش از 450 بسته نوشت افزار در قالب پویش«مهر رضوی» بین دانش آموزان جامعه هدف خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم، گفت: خادمیاران رضوی دارالصابرین هم زمان با بازگشایی مدارس و چهارشنبه‌های امام رضایی، پویش نذر توزیع نوشت افزار خود را با هدف تامین نیاز دانش آموزان کم برخوردار آغاز کردند.
وی تصریح کرد: حمایت از دانش‌آموزان خانواده‌های کم بضاعت در جهت رشد و تعالی آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین منظور، خادمیاران خدمت رضوی در کانون‌های مساجد محله‌ای شهرستان بم و بروات با کمک و مساعدت خیرین توانستند تعداد ۴۵۰ بسته نوشت افزار مورد نیاز دانش‌آموزان جامعه هدف را به ارزش یک میلیارد و 460 میلیون ریال تهیه و به دانش آموزان اهدا کنند.
عباس کاربخش دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور نیز گفت: امسال نیز یاوران و خادمیاران رضوی با همدلی و همکاری ۳۵ بسته لوازم التحریر، ۱۰ جفت کفش و ۱۰ فرم مدرسه به ارزش ۳0۰ میلیون زیال تهیه و بین دانش‌آموزان بی بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان توزیع کردند و بار دیگر با مهر و عطوفت خود دل این دانش آموزان را شاد کردند.
کورش خیاطی، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بافت هم از توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ حواله خرید کیف و کفش و لوازم التحریر در هفته اول مهر به دانش آموزان احسان پذیر اهدا شد و  همچنین در اولین چهارشنبه رضوی زنگ مهر رضوی نیز در مدارس شهرستان نواخته شد و از خیرین قدردانی به عمل آمد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی