پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان
۱۴۰۳-۰۷-۲۳

فعالیت‌های قرآنی در سیرجان با همکاری خادمیاران گسترش می‌یابد

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان گفت: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، فعالیت‌های قرآنی در سیرجان با همکاری خادمیاران رضوی گسترش می‌یابد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان حسین پورخراسانی، در جلسه هم‌اندیشی که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان برگزار شد، بیان کرد: یکی از الطاف الهی به هر انسانی خدمت در راه قرآن است، مهمترین و با ارزش‌ترین کار نیز یادگیری و آموزش قرآن به دیگران است که توفیقی از این بالاتر نیست.
پورخراسانی اذعان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های کانون خدمت رضوی برای عموم جامعه است و جامعه هدف ما را بیشتر جوانان و نوجوان تشکیل می‌دهند، باید از ظرفیت جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برای اجرای برنامه‌های قرآنی بهره‌ کافی را برد.
وی اظهار کرد: تهیه پیک قرآنی توسط اساتید مجرب قرآنی و توزیع در مدارس، ایاب و ذهاب رایگان برای قرآن آموزان روستاهای محروم و اجرای دستورالعمل‌های آستان قدس رضوی در راستای گسترش مفاهیم قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که باید توسط خادمیاران مورد توجه قرار گیرد.
در پایان این جلسه سیدرضا شهیدی به عنوان مسئول کانون فعالیت‌های قرآنی انتخاب شد و خادمیاران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی