پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

باهمراهی خیل جمعیت قدردان درمشهد انجام شد 
۱۴۰۳-۰۷-۲۵

بدرقه پیکر شهید نیلفروشان ازحرم امام رضا(ع) تا بهشت

پیکر پاک سرلشکر شهید عباس نیلفروشان ظهر امروز، در میان استقبال باشکوه خادمان، زائران و مجاوران  امام رضا (ع)،از میدان بسیج به سمت بارگاه منور رضوی بدرقه شد.

به گزارش آستان نیوز، با حضور مردم ولایتمدار مشهد و همچنین مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ مهر در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
پیکر شهید نیلفروشان پس از ورود به حرم مطهر امام رضا (ع)، ضمن طواف گرداگرد مضجع شریف رضوی بر شانه‌های مردم و خدام حرم امام مهربانی‌ها، به رواق امام خمینی (ره) منتقل و آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بر پیکر این شهید والامقام ، نماز اقامه کرد. 
در ادامه این مراسم، پس از قرائت زیارت امین‌الله، خادمان رضوی، زائران و مجاوران کنار پیکر پاک و مطهر فرمانده شهید جبهه مقاومت، اقامه عزا کردند و فریاد «حیدر، حیدر» و «لبیک یا حسین (ع)» سر دادند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم، با دردست‌داشتن پرچم‌های حزب‌الله لبنان و فلسطین، ضمن اعلام پشتیبانی خود از محور مقاومت، در فراق مهمان شهیدشان اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.
پیکر شهید نیلفروشان که عصر دوشنبه، ۲۳ مهر از بیروت وارد بغداد شده بود، پس از تشییع در کربلا، نجف، تهران، قم و مشهد مقدس، عصر امروز 25 مهر برای تدفین به اصفهان منتقل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی