پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۲۵

چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور خادمیاران در مدارس اراک برگزار شد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای ویژه برنامه «زنگ مهر رضوی» در دو مدرسه حاشیه شهر اراک همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی اظهار کرد: ویژه برنامه «زنگ مهر رضوی» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید چهارشنبه‌های هر هفته همزمان با سراسر کشور در مدارس استان مرکزی نیز اجرا می‌شود که در راستای اجرای این برنامه صبح امروز پرچم متبرک رضوی میهمان دانش‌آموزان دبستان دخترانه یاسین و دبیرستان دخترانه بصیرت در شهرک ولیعصر اراک بود.
وی تصریح کرد: در این برنامه که با حضور مسئولین آموزش و پرورش، خادمیاران رضوی، موکب راه شهدای کربلا و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، حال و هوای امام رضایی در بین دانش آموزان ایجاد و عطر رضوی در فضای مدارس و کلاس‌های درس پراکنده شد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی عرض ارادت دانش آموزان، معلمان و‌ اولیا نسبت به پرچم مقدس و متبرک رضوی، قرائت همگانی صلوات خاصه امام رضا(ع)، برگزاری مسابقات فرهنگی و رضوی و اهدای جوایز را از برنامه‌های جانبی این مراسم عنوان کرد.
بخشی همچنین ایجاد حال و هوای امام رضایی در جمع دانش‌آموزان و معلمان مدارس و ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف این طرح برشمرد و بیان کرد: برنامه زنگ مهر رضوی از چهارشنبه ۴ مهرماه آغاز شده که تلاش خواهیم کرد تا انتهای سال تحصیلی نیز این برنامه به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی