پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای اجرای پویش «نذر ۸ درخت به نیت امام رضا(ع)»
۱۴۰۳-۰۷-۲۶

باغات انار ساوه حال و هوای امام رضایی به خود گرفت

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی و در راستای اجرای پویش «نذر ۸ درخت به نیت امام رضا(ع)» باغداران و انار کاران شهرستان ساوه از اجرای این پویش استقبال کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، صنم هدایتی مسئول کانون تخصصی نذر و وقف خدمت رضوی از ادامه اجرای این طرح خبر داد و گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های نذر و وقف با حضور خادمیاران رضوی در باغات روستاهای استوج، عباس‌آباد و محمودآباد از توابع بخش مرکزی ساوه، هشت درخت از هر محصول به نیت امام هشتم پلاک کوبی و نذر امام عشق و مهربانی‌ها شد که در مرحله بعدی در روستاهای دیگر این پویش اجرا خواهد شد.
وی افزود: در اجرای این پویش پس از پلاک کوبی درختان محصول برداشت شده از درختی که نذر امام رضا(ع) شده است به مصرف نیازمندان خواهد رسید.
هدایتی بیان کرد: امید است با اجرای این پویش باغداران بیشتری برای مشارکت در این اقدام خیرخواهانه پیش قدم شده تا بتوان در فصل برداشت محصول کام نیازمندان را با میوه شیرین کرد.
در اجرای این پویش عملیات پلاک کوبی درختان در فضایی آکنده از معنویت با پخش و قرائت صلوات خاصه و ذکر یا امام رضا(ع) انجام شد و به بانیان این اقدام خداپسندانه نمک تبرکی اهدا شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی