پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۲۸

تامین جهیزیه ۸ نوعروس توسط بانوان خادمیار کرمانی

خادمیاران رضوی کانون خانواده و بانوان در شش ماهه نخست سال جاری موفق به تامین ۸ سری جهیزیه برای زوجین احسان‌پذیر کرمانی شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مریم علم آموز مدیر کانون خانواده و بانوان شهرستان کرمان با بیان اقدامات صورت گرفته توسط اعضای این کانون در شش ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: به همت خادمیاران عضو این کانون هشت سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به زوج‌های احسان‌پذیر اهدا شد.
وی افزود: خادمیاران کانون خانواده و بانوان طی این مدت توفیق یافته‌اند در مناسبت‌های مختلف نظیر دهه کرامت و ایام پایانی ماه صفر بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم متبرک به نام حضرت رضا(ع) را با اعتبار بیش از  ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع کنند.
علم‌آموز از تهیه لوازم سیسمونی، شیر خشک و اسباب بازی با هزینه کرد مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال میان خانواده‌های احسان‌پذیر خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این در شش ماهه نخست سال جاری ۱۵۰بسته معیشتی نیز به همت خادمیاران کانون خانواده و بانوان به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.
مدیر کانون خانواده و بانوان شهرستان کرمان همچنین به طرح و برنامه‌های صورت گرفته در دهه کرامت از سوی این کانون نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری طرح دختیژن  با هدف تکریم دختران و کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به مناسبت روز دختر در شهرستان کرمان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دختران انجام شد و غرفه سرای خاتون نیز با هزینه کرد ۳۳میلیون ریال از جمله اقدامات این کانون در دهه کرامت بوده است.
وی با اشاره به طرح چهارشنبه‌های امام رضایی در مساجد شهرستان کرمان و خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی به نیازمندان احسان‌پذیر گفت: طرح ابتکاری برش و دوخت رایگان چادر بانوان به همت خادمیاران رضوی این کانون در سال ۱۴۰۳ اجرا و خوشبختانه با استقبال بانوان مواجه شد که در این راستا بیش از ۵۰۰ چادر در قالب ۶۰۰ نفر ساعت برش زده و دوخته شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی